30 Ekim 2013 Çarşamba

ŞEKİLLİ EVALAR

  Oğlum bir kaç gün sonra 20 aylık olacak.Biz de ufaktan aktivitelere başlayalım dedik:)) Nurturiadaki bir arkadaşımda görmüştüm bu şekilli evaları. Çok hoşuna gitti.Renk renk, şekil şekil hem de çok uygun.Hemen koştum aldım.Çok güzel aktiviteler yaptık.


    İlk aktivitemizde ben amatör bir resim çizdim.Evaları da resme dahil ettim.Oğlumdan da yerlerine yerleştirmesini istedim. Aslında basit bir yapboz yaptık. Hatta oğlum şekilli evaları gördükçe yapboz deyip durdu.:)






İkinci olarak da boş bir sayfayı üçe böldüm ana renklere boyadım.Bu sefer de şekillerine bakmaksızın renklere göre yerleştirmesini istedim.Biraz yağtı ama bütün evları tamamlamadı. Olsun bize bukadar yeter. Şekilleri yapıştırıröken acaba tek bir renge mi yoğunlaşsaydım diye düşündüm.




Buzdolabına da astık :)


İşte dikkatimizi dağıtan araba etkinlik falan hepsi boş yaşasın araba sürmek:))

1 yorum: