22 Eylül 2012 Cumartesi

31.08.2012 - 6 Aylık Doktor Kontrolü

     
       Bu ay farklı bir doktora gittik. Eski doktorumuzdan da aslında memnunduk ama baya bekliyorduk. Çocukla zor oluyor tabi.Birde ihmalkarlık söz konusu olunca dayanamadık değiştirdik.Cep numarasını vermemmesi de karaımızı kolaylaştırdı.

       Şimdiki doktorumuz da tecrubeli bir doktora benziyor. Soracağım soruların yazılı olduğu kağıdı evde unutunca fazla konuşamadık. Bütün ay aklımdan geçen soruları doktora gidince unutuyorum da. Tutulup kalıyorum öylece.
      Neyse gittik güzelcene muayene olduk. Gayet dikkatli bir şekilde inceledi. Ek gıda konusunu konuştuk. Aslında fazla konuşmadık. Daha önceden hazırlayıp verdiği kağıtları verdi. Burda herşey yazıyor dedi.Açıkçası biraz daha ayrıntılı anlatmasını beklerdim.Ek gıda konusunu biraz kafamda büyütmüştümde saatlerce konuşabilirdim.Bir kaç cümle duyup, kağıtları elime tutuşturunca verince biraz eksik birşeyler var gibi hissettim.Neyseki ilgi alaka diğer doktordan az değildi. Hiç sıra beklemeiştik.Telefon numarasını hemen verdi.Biraz uzak sadece ama sorun değil.
     Yani bu ay da yeni doktorumuza gitmeyi düşünüyorum. Bu sefer dersime iyi çalışacağım ve sorularımı yanımda götüreceğim. Alacağım cevaplara göre yolumuza devam ederiz.
     Aşıları Aile Hekimliğine götürüyorum. 12 aylık olana kadar bütün aşılarımız bitmiş. Çok şaşırdım her ay aşı yapılacak sanıyordum. Neyse ki bir 6 ay daha canımız yanmayacak  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder