20 Ağustos 2012 Pazartesi

Trump Towers




  Dün yani arife günü eşimin de izinli olması fırsat bilip attık kendimizi dışarı.Aslında niyetimiz artık büyümüş olan oğlumuza yeni bir karyola almaktı.Koskoca Şişli'de bebek mobilyası satan bir yer bulamadık.
    Gide gide Mecidiyeköy'e kadar gitmişiz.Ne yapalım diye konuşurken, Trump Towers geldi aklıma.Girdik içeri gayet sakin bir yer.Biraz dolaştık kendim için birşeyler aldım.Alt katta minimall diye bir yere gittik. Çocuklar için ayrılmış bir kat, çocuklara özel restrontlar, çocuk tiyatrosu ,kids concierge hizmeti var. Bir de D&R kids mağazası çok hoşumuza gitti. Çocuklar için envayi çeşit kitap var. Şimdiden oğlum için bir sürü kitap seçtim.Kendim için de Tracy Hogg'un "Bebek Bakım Sorunlarına Mucize  Çözümler " kitabını aldım.Okumaya başladım bile.Bitirince onunla ilgili de ayrıntılı bir yazı yazarım.
   Eren' de beklediğimden usluydu.Yolda giderken kendi kendine uyudu baya şaşırdım. Normalde arabasında pek uyumazdı(son zamanlarda).Uykusunu geldiğinde biraz ık mık ağlamaya yakın sesler çıkardı.Ona "Hadi uyu oğlum , kendin uyuyabilirsin."dedim ve emziiğni verdim.Biraz sonra uyudu.Trump Towers'da uyandı.Huysuzlandı arabadan çıkmak istedi. Babası de böyle durumlar için yanımızda taşıdığımız kanguruyu taktı. Sorun çözlmüştü. Biraz sonra da emzirme odasına gittik.orayı da gayet gzel dizayn eetmişler.Diğer emzirme odalarına göre çok genişti.Ayrıca oğlum duvar kağıdıyla uzun uzun sohpet etti :) .
  Eve dondüğümüzde sütünü içti ve uyuya daldı.Biz de bir film keyfi yaptık eşimle :) Her ne kadar kesintilere uğrasa da güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder