28 Ekim 2012 Pazar

İLK 3 AY EN ÇOK KULLANDIĞIM ÜRÜNLER


          İlk üç ay hatta ilk dört ay en çok kullandığım ürüm Sevi bebe alt açma minderi. Evet aklıma hep bu minder geliyor ilk ayları düşününce fakat biz bu minderi amacı dışında kullandık.


         Salonda otururken koltuğun üstüne direk değil de bu minderle koyardım. Uyudurken bu minderle uyudurduk ve bu minderle yatağına koyardım. Böylece hiç sarsılmazdı.

        Uyanık olduğu zamnlarda dizlerimin üzerine koyardım bir yandan onunla ilgilnirken bir yandan da internette takılabiliyordum.

       Kolik ağlamalarına da bu minder çözümdü.Minderi elime alıyodum biraz sallıyordum hemen susuyordu.
       Bir yere gittiğimde de yanımda taşıyordum bir nevi portatif yatak oluyordu.Henüz o zamanlar dönemdiği için her yerde kullanıyordum.

      Hele yeni doğduğu döenmler için çok gerekli.Küçücük bir bebek eline almaya korkuyor insan.Bu ürünle sağlam bir şekilde taşıyabiliyorsum.

     Bir de gelen misafirler sevmek istediklerinde minderle elerine veriyordum.Böylece fazla temasta bulunmadan hemde kalplerini kırmadan bebeği kucaklarına alabiliyorlardı.

      Kullanım süresi kısa gibi görünse de aslında tüm gün kullandığım için tatmin oldum. Oğlumun boyunu aşana kadar da hep kullandım.Daha uzun kullanmak isterdim.Bebeğim buna izin vermedi.Dönmeye başladığı 3,5 aylıktan sonra sadece yatağında ve altını değiştirirken kullandım. İyi ki kullanmışım dediğim ürünlerden birisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder